22 feb. 2009

Hartogaraie

Maine mergem sa ne inscriem la comuna, adica primaria oraselului unde stam, Auderghem. La prima vizita la serviciul de straini, mi-au zis ca Romania e membra noua in UE, drept care nu avem drepturi depline. Perferct de acord... numai ca ce intelegeam eu prin "drepturi depline" era ca am nevoie de permis de munca, ce intelegea tanti era ca am nevoie se eventual de o viza (care se putea lua numai de la ambasada Belgiei din Romania) si de cazier judiciar tradus. Iar asta se face un pic mai greu de la 2500 km departare... Intre timp, peste o saptamana adica, s-a razgandit si nu ne trebuie (pentru toti 3), decat:
- pasapoarte
- certificat de nastere pentru Cata si certificat de casatorie pentru noi - apostilate
- contractul meu de munca + permisul de munca
- contractul de chirie
- 6 poze de persoana

Si dupa ce mergem sa depunem actele maine, un politist o sa vina cam intr-o saptamana sa verifice ca intr-adevar stam la adresa declarata, si dupa mai dureaza vreo luna-doua pana ne ies si noua actele de identitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu