20 aug. 2010

Scrisoare deschisa catre toti notarii din Bucuresti

De unde vine atitudinea aceasta superioara a voastra? Fratilor, ati facut doar o facultate de drept. Atata tot. Nu sunteti mai destepti decat noi, muritorii de rand cu facultati tehnice sau economice sau mai stiu eu. Si nu sunteti mai destepti nici decat oamenii fara facultati (da, nu va mai mirati atat, exista oameni fara facultati la fel de destepti sau chiar mult mai destepti decat multi dintre voi). Nu aveti niciun drept sa ne tratati asa. Nu mai vorbim de faptul ca unii dintre voi ati mai si facut acele facultati celebre (care va confera aceasta aura imbecila de superioritate) la particular. Hai sictir cu totii... Mari facultati ce ati facut si voi.

Pot sa va spun ca am avut de-a face de nenumarate ori cu voi (nu pot decat sa regret, dar NU AM AVUT DE ALES). Am vandut si cumparat 3 masini la viata mea si am facut cred ca cel putin 10 procuri. Pana acum, niciunul dintre voi nu s-a comportat NORMAL sau macar CIVILIZAT. De unde aveti voi impresia ca va puteti comporta cu noi (CLIENTII vostrii, cei de pe urma caror traiti si traiti bine) in felul in care va comportati? De ce aveti voi impresia ca voi sunteti functionarul de la ghiseul din primarie (nu ca asta ar conferi un drept cuiva sa se poarte in felul in care se poarta)?

Tot ce cerem de la voi (noi, muritorii de rand, pleaba societatii), este doar un MINIM de DECENTA. Atat. Nu e mult ce cerem. In schimb va platim MII de euro. E chiar asa de greu, in schimbul banilor pe care-i primiti, sa oferiti, pe langa serviciul nenorocit si de DOI LEI pe care-l prestati stand in cur pe scaun pana faceti hemoroizi, un minim de BUN SIMT?

Se pare ca va cer prea mult, stiu, dar eu inca mai sper... Inca mai sper ca poate o sa deschideti ochii si o sa realizati ca omul ala care sta in fata voastra acolo, care nu se ridica la inaltimea voastra, care nu a facut cacatul de facultate de DREPT pe care voi l-ati facut la particular, este cel care va hraneste si va umfla burtile.

Inca odata, HAI SICTIR CU TOTII.

PS: Daca cumva exista unii dintre voi DECENTI, va rog sa-mi spuneti si mie cand mai am treaba cu breasla notariala, sa stiu unde sa vin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu