3 aug. 2010

Ce-am mai facut

Profit ca juniorul e atat de obosit, incat a adormit in masina, in drum de la cresa (traseu de 10 min), ca sa mai dau scriu ceva noutati pe aici.


Cata o sa aiba un fratior sau o surioara pe la inceputul lunii ianuarie. Sunt acum in saptamana 16, deci aproape 4 luni incheiate, si cu o burtica considerabila (poza e de acum o luna si ceva). 

Doctorul pe care l-am gasit aici pare ok pana acum, vorbeste engleza (esential pentru intrebat in termeni medicali) si e la doi pasi de casa/serviciu. 

In setul standard de analize pentru sarcina intra si analizele de tiroida, pe care in RO nu le-am facut niciodata. La rezultate a iesit un hipotiroidism usor, pentru care acum iau niste hormoni. O sa repet acum analizele sa vedem cum a evoluat. Bine macar ca am descoperit problemele cu tiroida, am citit ca, netratate, sunt destul de periculoase in sarcina. In rest, analizele au iesit bine (surprinzator), deci iau doar Ogestan ca vitamine. Adica doar cateva vitamine specifice pentru sarcina, nu toata gama ca in sarcina trecuta...



De mai mult de un an, m-am tot interesat de cosmeticele bio. Tot sarind din blog in blog am ajuns la unele cu produse de baza (unt de shea, ulei de cocos). Site-ul pe care ajunsesem avea doar o lista de beneficii, dar nu si cum exact sa le folosesti. Am fost uimita sa vad cate site-ul sunt de fabricat cosmetice acasa, iar unele retete pe care le-am gasit mi s-au parut chiar abordabile. 

Acum, la jumatate de an dupa, majoritatea cosmeticelor din casa sunt facute de mine. Inca nu m-am aventurat la detergenti, mai mult de nucile de sapun, dar am toate ingredientele; asteapta doar o mobilizare :D



Din blog in blog (iara) am ajuns la un link catre o carte a Mariei Montessori, Descoperirea copilului. Voiam sa scriu mai multe aici, dar cum postarea asta a asteptat in drafts o saptamana, cred c-ar fi mai bine sa dedic ceva separat pentru subiectul asta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu