24 feb. 2009

La primarie

Ieri am fost la primarie ca sa depunem actele sa ne luam cartile de identitate.

A fost cu adevarat o experienta.

Am avut programare la 8.30, am fost acolo la 8.25, la 8.30 eram la ghiseu cu un nene foarte dragut, care ne-a vorbit in engleza (o engleza destul de buna; in general multi pe aici vorbesc o engleza foarte proasta, dar macar o vorbesc). In 20, 25 de minute am terminat, ne-a spus ca ne va cauta un politist pe acasa intr-o saptamana (nu trebuie sa fim acasa, ci doar sa avem numele trecut pe cutia postala) si intr-o luna ne vom primi toti cartile de identitate (da, dupa cate am inteles, chiar si Cata; ramane de vazut). Si asta a fost tot. Nu au fost cozi, nu au fost injuraturi, nu a fost inghesuiala, nu a fost nimeni sa se bage in fata. Chiar se poate si asa...

A fost o experienta chiar placuta.

Un comentariu: